«Φανταστήκαμε μια λύση για την υιοθέτηση της τεχνολογίας σάρωσης λέιζερ στην αναδυόμενη αγορά UAV, με μια συσκευή που θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε άλλο όχημα. Κάναμε την επιλογή να απλοποιήσουμε την εμπειρία του χρήστη, χωρίς να θυσιάζουμε την απόδοση του συστήματος.
Κάθε λεπτομέρεια, από την επιλογή συνιστωσών έως το γραφικό περιβάλλον χρήστη, εμπνέεται από αυτή τη φιλοσοφία ».
«Φανταστήκαμε μια λύση για την υιοθέτηση της τεχνολογίας σάρωσης λέιζερ στην αναδυόμενη αγορά UAV, με μια συσκευή που θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε άλλο όχημα. Κάναμε την επιλογή να απλοποιήσουμε την εμπειρία του χρήστη, χωρίς να θυσιάζουμε την απόδοση του συστήματος.
Κάθε λεπτομέρεια, από την επιλογή συνιστωσών έως το γραφικό περιβάλλον χρήστη, εμπνέεται από αυτή τη φιλοσοφία ».
Το Scanfly μπορεί εύκολα να εγκατασταθεί στα περισσότερα UAS που διατίθενται στην αγορά, λόγω του συμπαγούς σχήματος και του μικρού βάρους του. Χάρη στην ρυθμιζόμενη γωνία κλίσης, το Scanfly μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επιθεώρηση επίπεδων επιφανειών, σχεδόν κάθετων επιφανειών όπως κάθε άλλου περιβάλλοντος.
Η διπλή επιστροφή επιτρέπει την εύκολη διάκριση του φυλλώματος από το έδαφος. Η διπλή κεραία GNSS επιτρέπει μια στατική αρχικοποίηση, χωρίς να χρειάζεται να εκτελούνται περίπλοκοι χειρισμοί προκειμένου να επιτευχθούν οι καλύτερες επιδόσεις των αισθητήρων. Οι πολυφασματικές ή υπερ-φασματικές κάμερες μπορούν να συμπληρώσουν τα δεδομένα που συλλέγονται στην εφαρμογή αγρο-δασοκομίας ή ακριβείας.
Δεν υπάρχουν όρια στα περιβάλλοντα που πρέπει να αποτυπωθούν κατά τη χρήση του Scanfly. Εσωτερικά ή υπόγεια, το plugin SLAM αντισταθμίζει την διακοπή του GNSS για να αποκτήσει μια πλήρη και ακριβή χαρτογράφηση.
Τα δεδομένα μπορούν να αποκτηθούν άμεσα με την πανοραμική φωτογραφική μηχανή 360 ° και οι εικόνες μπορούν να προβληθούν ανά πάσα στιγμή.
Το σύστημα BACKPACK είναι κατάλληλο για την έρευνα σκληρών περιβαλλοντικών συνθηκών.
Το Scanfly μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε όχημα: σε οχήματα με κινητήρα για επιδιορθώσεις δρόμων ή 3D ανακατασκευές, σε σκάφη για έρευνα σε ακτές ή ποταμούς.
Η επαναστατική πανοραμική φωτογραφική μηχανή 360 ° (προαιρετική) προσθέτει ευρύτερη προβολή και μεγαλύτερη ανάλυση: είναι η ιδανική λύση για όσους πρέπει να χρωματίσουν το σύννεφο σημείων και να εξαγάγουν αυτόματα τα αντικείμενα με το λογισμικό 3DT Smart Processing.
Αποτύπωση ποταμιού με το Scanfly πάνω σε πολυκόπτερο στα 30 m ύψος και ταχύτητα 5 m/s.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, double return, post-processing without RINEX data correction.
Αποτύπωση τούνελ αυτοκινητοδρόμου με το Scanfly πάνω σε όχημα με ταχύτητα 80 km/h.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, double return, post-processing with RINEX data correction.
Αποτύπωση σιδηροδρομικής γραμμής με το Scanfly τοποθετημένο στο εμπρός τμήμα του τρένου, που κινείται με ταχύτητα 20-40km/h.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, dual return without RINEX data correction.
Αποτύπωση δάσους δίπλα σε ποτάμι με το Scanfly πάνω σε πολυκόπτερο στα 30 m ύψος και ταχύτητα 5 m/s.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, dual return, no RINEX correction.
Αποτύπωση φάρμας με το Scanfly πάνω σε πολυκόπτερο στα 30 m ύψος και ταχύτητα 3 m/s.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, dual return, no RINEX correction.
Αποτύπωση κατολίσθησης με το Scanfly πάνω σε πολυκόπτερο στα 35 m ύψος και ταχύτητα 3 m/s.
Scanner: Velodyne VLP-16, dual return, with RINEX correction.
Αποτύπωση οδικού τούνελ με το Scanfly τοποθετημένο σε αυτοκίνητο, που κινείται με ταχύτητα 50km/h.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, dual return without RINEX data correction.
Αποτύπωση αγροτεμαχίου με το Scanfly πάνω σε UAS σταθερών πτερύγων στα 65 m ύψος και ταχύτητα 14 m/s.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, dual return, without RINEX correction.
Αποτύπωση υπογείου τούνελ μήκους 7 km με το Scanfly και την επιλογή του Back-Pack SLAM, σε λιγότερο από 4 ώρες και 1 ώρα επεξεργασία δεδομένων για την παραγωγή του αρχείου νέφους σημείων.